Tiden rinner iväg

Jahapp då var det helg snart igen då. Tycker dagarna bara flyger förbi, hinner knappt med att tänka. Denna vecka har man faktiskt sökt jobb, vilket känns super bra. Blev dock inge gym kort denna vecka, får bli nästa vecka när man får pengar. Börjat kommit igång mer och mer med mina dagliga promenader, vilket känns bra. Inte lång kvar nu heller tills man fyller 20, herregud vad stor man börjar bli hehe. :) Just nu känns det väldigt positivt vad som kommer att hända framöver. Får även snart söka högskola till hösten igen och nu vill jag fasiken komma in, det vore verkligen lycka för mig.

 Ne nu ska jag och Fredrik kolla på 2012 och mysa.


The Cardigans- My Favourite Game


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0