Vår känslor

Äntligen börjar man känna den härliga vårkänslan som kommer mer och mer. Började dagen med att åka ner på arbetsförmedlingen och fixade med papper till försäkringskassan. Sedan promenad ute i detta härliga väder, underbart! Snart kan man börja jogga/gå mer ute när inte behöver ha så mkt kläder på sig som på vintern. För övrig mår jag jätte bra faktiskts, allting känns lättare nu hihi, skön känsla iaf. :)

 

Mamma och jag var ut och titta på björkmans möbler för någon dag sen och gud vad mycket snyggt dom hade. Längtar tills jag och fredrik flyttar till något eget och får inreda och fixa själva. Vår tid kommer snart den också men det som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge hehe :). Ne nu ska jag vara duktig och söka jobb även sommarjobb hade jag tänkt måste börja skärpa mig nu när det gäller jobbfronten, jag kan bara jag vill.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0