Tränat

har nästan nyss kommit från ett tränings pass hihi jobbigt var det men skönt men kände mig trött i dag så blev en hel del skratt under passet med syster och Petra men ni gör träningarna så roliga ;)


Och föresten finns det något bättre än musik ibland? =P älskar musik och jag tycker nästan om all sorts musik allt från 80 tals musik typ hehe men jag älskar det!

Tänkte lägga ut min och Fredriks låt som vi kallar det hehe ne men låten blev bara vår låt och finns en liten historia bakom det men orkar inte skriva nå mer haha låten är inte speciellt romantisk om jag säger så hehe :) men bra!

<3





Dagen min syster gick bort är inget jag helst vill minnnas men sorgen inuti mig kommer alltid finnas och det gör så ont ibland men är du som gör mig stark och jag vet att du alltid är med mig. Men önska du var hos oss nu, gjorde dina kladdkakor spred din positiva energi och jag saknar dig så mkt. Väntar bara tills du ska öppna dörren och ropa Hallå och få se dig =/ Skulle kunna skriva en hel bok om min sorg, min familjs sorg och hur jobbig vägen är tillbaka men en sak är säker, man ska vara rädda om dem man älskar för vad som helst kan faktis hända.

Hittade låtar som spelades på angelicas begravning/minnesstund även henns favoritlåt herw with out you som jag själv tycker är väldigt fin låt. Även away from the sun som dem har gjort är väldigt fin.






Kommentarer
Postat av: Louise

du/ni är starka gumman. beundrar er! du är stark, kom ihåg det!

2009-10-09 @ 01:12:15
URL: http://c0nfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0