Trött

Fredrik och jag kände att vi ville hitta på något så då drog vi en sväng till gävle igår. Blev en hel del shopping och god mat, myspys. Idag åkte fredrik iväg vid en sju tiden i morse, han skulle spela cup idag med sitt korp lag. Själv tog man sig en rejäl sovmorgon, skönt det å ibland.:) Sedan tog jag mig en härlig promenad ute i solen, synd att det är så halt ute bara men snart så är sommaren här. 

Kom nyss hem från syster/Daniel fick blev bjuden på mat hos dom ikväll sedan åt vi lite götta och kikade på melodifestivalen. Nu sitter jag hemma i min ensamhet och tråkar. Ska titta runt på lite utbildningar nu tänkte jag även fixa till mitt cv lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0