Nyklippt och slingor

Idag blev det företagarskolan (vandra) klockan ett till tre sedan efter det blev det mitt första besök alldeles ensam på bolaget, kändes härligt men ändå en konstig känsla att man nu får gå och handla själv där hehe :) sedan hem och åt mat sen iväg till frissan där jag gjorde ljusa slingor och klippte topparna, härligt. Slingorna blev jag faktiskt super nöjd med. Vissa slinogr blev bra ljusa medans andra blev lite mer åt det brun oranga men blev jätte nöjd iaf. Blir väl att man lägger på lite färg senare på dom slingor som inte blev så ljusa men ska låta håret vara ett tag nu också. Imorgon blir det nog stan en snabbis för att lämna in min fina hälsingering för lite gravyr sedan får man se vad man hittar på resten av dagen. Ne nu blir det natta natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0