Länge sen

Oj var ett litet tag sen man bloggade nu. I helgen bjöd karin på en jätte god middag hemma hos henne, myspys. Sedan firade vi mig efter med lite tårta och fick även jätte fina presenter av alla <3. Efter det blev det utgång med alla brudar och hade verkligen en jätte trevlig och rolig kväll.

 

Idag blev det vandra klockan ett sedan stan en sväng med mamma. Blev ett par söta sommarskor som fick följa med mig hem idag hih :)  Fredrik och jag har även planerat att ta oss en tur till Gävle om två veckor och då blir det inhandla lite nytt i garderoben till sommaren.  Efter middagen blev det också en härlig promenad i detta vårväder. Annars om dagarna kollar jag runt på jobb/sommarjobb, vilket går skapligt bra. Nu är det även dags att söka högskola igen vilket jag också måste fundera på vad jag ska söka för utbildning för börjar fundera på att kanske läsa till förskollärare också så vi får se vad jag bestämmer mig för.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0