Tisdag

Oj vilka sena nätter det har blivit nu, uff. Måste verkligen försöka vända tillbaka på dygnen. I söndags så blev det bowling två timmar med pappa/Linda och gud så kul det är att bowla. Sen igår  käkade vi tacos ihop, spelade kort och kikade på film hihi mys.

Imorse när vi vakna bestämde jag och fredrik att vi ska trotsa kylan och bege oss ut ändå på en lång promenad, vilket vi gjorde. :) Måste dock köpa mig ett par nya täckbyxor eller nå överdragninsbyxor som jag kan ha när det är kallt ute. Snart ska jag börja laga den vegetariska lasagne och hoppas det är något som funkar att äta, senare blir det äntligen gym med Melinda igen :) . Ska även ner och kolla priser på dönje och hoppas jag försöker komma igång med träningen där också.


Fick fina blommor igår av pappsen och Lindiis :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0