Oväder?

 Ja då snöar det för fullt igen, usch vill att det ska bli sommar nu. Steg upp tidigt i morse för att bege mig ner mot stan. Blev lite shopping och fika med Fredrik. Hämta även ut hm paketen och blev super nöjd för engångskull med allt jag hade beställt. :) Får se om man kanske slänger ut någon bild på mina inköp sen. Nu ska jag plocka ihop tvätten och tvätta senare, ska även åka och stor handla med mammsen, så är fullt upp hela dagen. Imorgon blir det äntligen köpa gymkort så man kan börja gym lite också, skönt!. Måste verkligen börja träna nu så man kommer i form igen.


Var ju även  på middag/ 20 års-fest hos Maliin i lördags. Det var verkligen jätte kul att få umgås och mysa, synd att alla inte kunde komma men det blir fler gånger. Malin hade iaf gjort jätte god mat/efterätt och det var så himla mysigt, tack vännen för en toppen kväll iaf och nu säger jag det säkert för tionde gången, jag är så himla glad att jag lärt känna dig och att vi har kommit varandra så nära :). <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0