Onsdag

Fredrik och jag kom nyss hem från en liten promenix och jag ska snart börja med mat. Sedan ska jag städa lite, renssa ut kläder som bara ligger och tar plats. Även kika runt på lite jobb och fixa till mitt cv lite gran. Syster kom hem och käkade lunch från jobbet idag. Mysigt var det att få träffa henne och prata av sig lite. :)


Melinda färgade även sitt hår brunt igår, har inte sett henne än men hon var super nöjd när jag pratade med henne i telefon hihi och hon blev säkert skit snygg i det :).  ska slänga i ljusa slingor jag också snart tänkte jag. Vill absolut inte bli blond men vill ljusa upp min bruna färg lite mer mot det ljusbruna :)


Hittade denna bild på datan igår och jädrans vad ljus man var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0