2010

Ja nu är det ett nytt år, åren gort fort. Kvällen igår var helt toppen. Blev en mys nyårfirande igår men jag tycker inte heller att man måste festa varje nyårsafton utan man gör som man känner. :) blev iaf med pappa och linda hela kvällen, började med fläskfile och potatisgratäng med god sallad till. mums. Senare gjorde jag och Fredrik en efterrätt med en massa olika frukter med riven vit chocklad över. Sedan blev det massor med spel och sedan vid tolvsalget skålade vi och smällde någon raket. Först täntke vi åka till bolle och titta på raketer där även åka pulka hehe men var så kallt så då strunta vi i det. Tråkigt att man inte hann eller träffade några vänner men jag hoppas ni hade en toppen kväll :)

Fredrik och jag började det nya året med en promenad ute i snön och gud saå skönt det var att röra på sig känns som det var evigheter sen man var ute och gick men nu ska det bli ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0