Underbar 20-årsdag

Ja, idag var det då min 20 års dag. Dagen började med att min kära familj överraskade mig med frukost på säng och sång. :) sedan var det bara att vänta på vad dom hade planerat resten av dagen. Senare tog vi oss en promenad ner till stan och iväg mot Palladium där vi började dricka lite mousserande vin och myste innan middagen. Sedan satte vi oss till bord för att äta och mysa. Middagen var helt otrolig och gud vilken god mat även god service var det, så kan verkligen rekomendera att äta där någon gång.

Sedan hade dom beställt en tårta som servitrisen kom in med fick även öppna paket. Fick jätte fina presenter som parfym och ett jätte fint ID armband av fredrik :) sen av familjen fick jag en kamera, hälsingeringen i silver, presentkort och en massa smått och gott. Synd att Sandras Daniel inte blev med idag men stort tack till dig med för presenterna. Så idag fick man verkligen känna sig speciell. Kommer aldrig glömma hur fint min familj hade gjort och ordnat idag åt mig, ni är allt för mig och tack för att ni gav mig en helt otrolig födelsedag som man aldrig kommer att glömma. kan inte beskriva i ord hur undebara ni är <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0