Snö

Ja det fortsätter då att snöa för fullt, men tycker det får räcka snart och blir sommar/varmt. Idag träffade jag Anette på stan och hon bjöd mig på lunch, fick även ett fint armband av henne, tack. Sedan hade jag tid hos synsam igen och mitt ögat har blivit bättre vilket känns skönt. Men kanske blir så att jag skaffar mig ett par glasögon när jag ska läsa och så. Fick prova att läsa med glasögon och jag såg betydligt mkt klarare och bättre, så det lutar åt att inskaffa mig ett par. Fick även med mig lite shopping hem hihi =P

 

Har nu nyss ätit mammas goda pannkakor och sedan blir det promenad med Linda. Skulle ha gått på core ikväll men det börja kvart i sex så hann inte med det idag men men så är det ibland.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0