Os guld

Ja då tog Sverige ett till guld idag, kul kul.  Idag blev det vila från träningen och tog mig en bakdag med Linda istället. Vi bakade amerikanska muffins även kanel bullar, yummi! Sedan blev jag bjuden på mat där och vi avslutade kvällen med kortspel som vanligt hehe nya hobbyn det ;) sedan kollade vi när Björn Ferry tog andra OS guldet, härligt!

 

Känns skönt att ha kommit igång bra med träningen. Börjat igen med gruppträning med min kära vän Malin som peppade mig vilket känns jätte bra plus att jag får träffa henne mer också vilket är ännu bättre :) hih<3 sedan försöker jag köra gymmet 2 gånger i veckan + promenader på det, känns hur bra som helst. Skönt att ha ett litet eget tränings schema :)

 

Även blivit bättre på att söka jobb och kollar runt mkt mer, så just nu är det mkt positiv energi och det gillar jag! :) Men som sakt, livet är ju som en berg och dalbana men så ska det ju vara också. Det kan ju inte vara bra jämt e även om man önska det vore så.

 

Ne nu ska jag krypa till sängs och titta lite mer på os sedan försöka sova.


Slänger in en låt å :)


Kommentarer
Postat av: Malin Norén

Vad går du på för gruppträning? Funderar på att börja på det jag med nämligen:)

2010-02-17 @ 10:36:17
URL: http://malinnoren.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0