Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag. Ska ta mig en mysig promenad strax med älsklingen ute i den härliga solen sedan ska jag laga lite mat åt honom och mig. Efter det blir det nog bara lugnt hela kvällen med en massa mys :)

 

För övrigt har helgen varit kanon. I går åkte jag, Sandra, mamma och kusin Petra upp till Ljusdal och hälsade på kusin Cristina som har fått en till liten jänta hihi :).  Vi stannade ett tag och käkade lunch tillsammans sedan myste man lite med bebisen och busade med Nova. Blev en mysig dag iaf. På kvällen lagade jag, fredrik och hans lillebror lite tacos och kikade på en film vilket blev en bra avslutning på lördagen.

 

Bilder sen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0