Trött

Pratade med malin nyss hihi så mysigt att prata med dig gumman så glad att vi har kommit varandra nära :) så kul att du ringde vi måste verkligen ta den där myskvällen snart hihi :)

Inte gjort så mycket denna kväll tänkte ta en promenad men var så trött i kroppen plus att det började regna så då blev det inget.


Malin och jag på studenten, längtar tillbaka till den dagen <3


Fått lånat en bok av pappa och den är så himla bra ganska djup men sånt älskar jag. Har också en dröm att jobba som  terapeut i framtiden så boken passar mig perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Sanne Karismaa

Jag jobbar på nybygget mittemot travbanan. K.ungh AB

2009-10-07 @ 12:28:03
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Men baby vad söt du är ;) Ja med! Vi får ta något snart igen pudding, och hoppas skjortan blir bra i helgen ;P Puss!!

2009-10-07 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0