Tråk väder

Kom nyss hem från stan och träffade malin och vi åt lunch eller ja malin åt mat och jag tog mig en kaffe och en chocklad boll mums :) roligt att få träffa dig en snabbis idag vännen <3 Sedan gick jag runt och kollade lite och fynda lite på lindex en tunika/tröja på lindex på rea även ett armband som malin även hade som var skit snyggt :) sedan blev någon olja även nagelförstärkare till mina naglar som mina tråk naglar kan behöva :) jaja nu ska jag stoppa mig något i magen sedan i kväll blir det kanske hockey får se :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Men baby då, du kunde inte hålla dig iaf ; ) men det blir nog skit snyggt :) haha vilken bild då. vi måste ta om den snart ;) du är bäst!

2009-10-16 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0