Höstens mode

Handla kläder är något som jag älskar och tycker är kul. Alltid haft intresse för kläder och specielt när jag började gå ner i vikt blev det ännu roligare att gå och handla kläder. Jag har väl aldrig varit någon som jämnt följt modet utan går också mycket efter vad man själv tycker är snyggt. Men jag var mer förut att det skulle bara vara enkelt och jag själv ville också vara så neutral som möjligt och aldrig. Fast nu börjar det bli bättre och man vågar utforska mer olika stilar och färger vilket är skit roligt. :)

Men något som jag har märkt som är väldig trendigt just nu är dem "lårhöga stövlarna"  vilket jag själv tycker är skit snyggt så jag köpte mig ett par lårhöga stövlar som är väldigt vanliga men ändå något man kan ha på fest och en vanlig dag på stan. 

Ne nu ska man snart i väg på ett spinning pass.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kan inte du berätta vad du gjorde för att gå ner i vikt? Om de inte är för personligt förstås.

2009-10-05 @ 17:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0