Höst deprimerad?

Jag tycker verkligen om hösten. Alla Trä blir så härligt eldiga i sina färger. Man får även inget dåligt samvete när man sitter inne och myser med tända ljus och en varm filt omkring sig när man hör regnet smattra mot fönsteret. Men allt blir så jobbigt också när vi går mot mörkare tider.  Igår på förmiddagen hade jag rent ut sakt en SKIT dag. Vi alla har säkert våra dagar när allt känns skit och i går hade jag en sån. Mitt hår var fel och hade beslut ångest om jag skulle köpa ny mobil,skor och ja till slut blev det tamefan allt. Men allt började lugna ner sig mot kvällen när det blev mys i Röste med mat och film. Men köpte mig faktis en svart ganska tajt klänning igår och jag som aldrig har tyckt om eller känt mig bekväm i tajta klänningar men denna gillade jag faktis skarpt ;) Blev även en ny mössa och ett par söta vantar.

Kom nyss hem från ett spinning pass med mamma, duktiga vi! :) Ska försöka hålla igång bättre med träningen dennna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0