God morgon!

Sitter här med mitt kaffe och ska snart på matte lektion. Matten går skapligt bra faktis känns som att jag förstår mer nu och kan verkligen lägga ner tid på bara matte när vi gick i skolan hade man tusen ämnen och då kundeman aldrig koncentrera sig på ett. 

 Har inte sovit bra i natt heller haft en sån träningvärk i benen puh! Idag kommer kusin och moster hit, blir pizza kanske någon cider sedan blir det bio "Flickan som lekte med elden" :).



Ja nu sitter man hemma och är hundvakt åt världens sötaste hund, nämligen Anja :) sitter och kollar runt på mobiler måste snart köpa en ny och behöver absolut ingen värsting mobil utan vill bara ha en ny för ett bra pris.
I går fynda jag iaf ett par till tränings byxor ett par tajta som jag kan ha på spinningen och blev även en tröja för ett kanon pris. 





kollade på bilder från balen innan och gud vad man längtar tillbaka. Har faktist sålt min klänning till min kusin Carola och hon kommer bli skit snygg i den! :)

 


Kommentarer
Postat av: CArola

det hoppas jag ;D hehe

2009-10-04 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0