Lördag

Var på stan med Fredrik i går och hua mig hittade så mkt kläder jag vill ha men var duktig och behöll pengarna i plånboken. Men blev iaf en Markoolio biljett så i kväll blir det utgång med tjejorna och även min kusin Petra ska med hihi kul kul ;) Igår Blev det mys hemma med mamma och fredrik vi kikade på twillight som jag redan har sett men skulle kunna se den tusen gånger till är för jäkla bra, längtar till tvåan kommer :) Igår tog jag mig själv i ikragen och sökte högskola blev iaf socionom/hälsopedagogiska pogramet, spännande! :) För känner själv om jag ska plugga så är det nu jag vill göra det och inte om tio år.



Har ju hittat en mobil men vet inte vilken färg jag ska ta om jag ska köpa den ;)


 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0