Fredag

Vad har man gjort denna dag då? hmm inte mkt. Tog en rejäl sovmorgon eftersom det blev ganska sent i går. Jag och fredrik hade en mys kväll igår med tacos och tittade även på en klassiker "Sunes jul" jag älskar bara familjen Andersson hehe ;)

Men sedan tog jag med mig mammi på en promenad och nu sitter vi här i soffan med ett glas vin och väntar på att vår hemma gjorda pizza ska bli klar, mums! Har också bestämt vad jag ska vara på halloween nu hihi var väldigt mycket inne på att vara en rock tjej eller spiderman men nu får det bli det jag har bestämt mig för ;)







Kommentarer
Postat av: Louise

ååh vad roligt att du ska ut gumman :) då ses vi ju på tranan, wiieooho <3

2009-10-23 @ 18:32:48
URL: http://c0nfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0