Framtiden

Hua vad mycket engergi tankarna tar av en. Har tänkt mkt på vad jag vill göra i framtiden och det är så jädrans mycket jag vill göra. Just nu vill jag skaffa mig ett jobb och något eget. Men samtidigt vet jag inte heller hur det blir till våren om det blir högskola eller inte vilket då kaske leder till att det blir flytt, så man har ganska mkt att tänka på just nu. :) sen när det gäller att att söka jobb så måste jag erkänna att jag har varit väldigt lat på den fronten men nu jäklar ska det bli ändringar på det. snart ska jag bege mig till tvättstugan och sedan får vi se om Kajsa kanske dyker upp och hälsar på :) I kväll blir det troligtvis träning.

Slänger in en bild på mig och syster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0