Mys kväll med Mamma

Har nyss kommit he sm från en blöt promenad med mamma hihi. Vi ska snart äta potatisgratäng med pepparstek och dricka lite vin till. Ska även spela på lotto för första gången ikväll, man kan ju alltid hoppas vinna lite pengar. Idag tog jag och fredrik bilen till Rengsjö och åkte till Majas Cafe och tittade lite, hälsade även på Malin som jobbade :). Är också väldigt nöjd med mitt inköp igår, nämligen ett smyckeskrin som jag är så nöjd med!. Äntligen får man lite ordning på sina smycken. Till veckan ska jag även göra ett ryck och åka till mina ställen jag har funderat på och fråga om jobb, vilket jag måste ta tag i.

Måste bara slänga in lite bilder på min tremäning Sara Olsson som är modell för kläder i olika tidningar. Känner inte hon så väl och har inte träffat henne så mkt men var bara tvungen att slänga ut några bilder, hon är så vacker tycker jag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0