Vilken julafton

Oj vilken otroligt bra julafton det var igår. Mamma och jag började dagen med en härlig promenad sedan började vi förbereda maten. Strax före tre kom syster och pappa med hans tjej Linda. Vi kollade såklart på Kalle anka klockan 3 sedan åt vi god julmat. Efter det gick vi till Angelicas grav och tände ljus och önskade henne en god jul, femte året utan henne nu känns att hon saknas enormt mkt men hon var med oss hela julafton ändå. Sedan gick vi hem och öppnade alla dessa julklappar som låg under granen hihi. Vi körde att en öppnade ett paket i taget så det tog lite tid men mysigt var det. Kan säga att jag blev så himla nöjd med mina klappar och har även fått lite pengar till en ny mobil också så till veckan ska jag ner och titta på en som jag är sugen på. J På kvällen blev det självklart spela med andra ord och även ett nyare spel som heter, med vilda chester.

Dagen kunde iaf inte ha blivit bättre och jag bara älskar min familj vi är bäst alltså. Tack för att ni finns ni gör mig lycklig. Nu ska jag och mamma ut och gå i det härliga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0