Länge sen

Oj länge sen man blogga nu. Börjar verkligen tröttna på arbetslösheten nu och tyvär finns det inte så mycket jobb. Sen det jag vill jobba inom krävs det utbildning och efarenhet vilket jag inte har. Fick reda på att jag iaf var reserv på högskolan i östersund idag och var ganska högt uppsatt på denna reserv lista hehe, så någon högskola till våren ser det icke ut som nu iaf men man vet aldrig det kan ju ändras. Men jag ska plugga och jag vet nästan till hundra procent vad jag vill, så då är det bara se framåt och söka till hösten igen. Just nu siktar jag på att få ett jobb och kanske få någon praktik inom det jag ska plugga sen, det vore verkligen toppen.

Veckan började med lite bastu hos mell, mys. Sedan bestämde vi oss för att börja gyma i hennes lilla gym i källaren. väldigt skönt att gyma någon timme och variera det med promenader. Men nästa år ska jag nog köpa gymkort och börja gå på lite gruppträningar också. Nu ska jag sätta mig med matte böckerna igen, har nationella på fredag och som vanligt när det gäller matte för mig så känns det som att man inte kan något men jag ska kämpa på, känner att jag vill fasiken ha mitt G nu.

Föresten måste gratulera Karin som klara sitt körkort idag hihi.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men tack Sööto <3

2009-12-11 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0