Fredag

Vilka vårkänslor man får nu när man är ute. Varje gång när jag har varit ut och promenerat kan man riktigt känna i luften att det börjar bli varmare. Annars har veckan gått fort som vanligt och har gjort mycket bra saker denna vecka. Sökt några sommarjobb, blivit mycket bättre och fått mycket mer energi till att söka och leta jobb, vilket känns toppen. Sen har jag funderat mycket om man kanske skulle prova flytta till en annan stad också vet inte än. Har så mycket saker som jag skulle vilja göra/testa men är rädslan som stoppar en lite gran också men vi får se vad som händer framöver.  Träningen denna vecka har också varit bra dock inte blivit mycket gym men promenerat har jag gott och väl gjort. :)


Ikväll blir det bara lugnt framför tv. Haft lite problem med magen några dagar denna vecka också men det börjar gå över nu faktikst, skönt. : )


Slänger in bild på två söta linnen jag beställde hem igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0