Ångest

kunde inte sova så då blev det lite blogga istället. Kollar runt för fullt på utbildningar nu. Helst vill jag plugga på distans men skulle även också kunna flytta om det var så. Har hittat många intressanta utbildningar som jag är sugen på. Men utbildningarna jag är mest intresserad av är lärarpogrammet inriktning förskola och socionompogrammet.  Har ångest över vad jag ska prioritera som nr 1 i min ansökan. Men har ett litet tag till att fundera innan ansökan ska vara inne som tur är.

Imorgon ska jag äntligen iväg på ansiktsbehandling som jag fick av fredriks familj i 20 års present, ska bli så underbart skönt! Ne nu ska jag försöka sova igen hehe.


Fredrik och jag såg The Blind side i söndags och kan rekomendera att se den, var en grymt bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0