Söndag

Kvällen igår var jätte trevlig. Började hos mig där vi lagade lite tacos. Mammsen och syster satt och myste med oss också en sväng hihi. Sedan skjutsa syster oss till Jossan/Gurras 20 års fest.  Fredrik och jag var väl hemma hos honom vid en tre tiden och herregud vad jäkla roligt vi hade när vi skulle ta oss något att äta, haha. Var jätte trevlig och rolig kväll, tack allihopa.


Dagen har varit seg och inte mått så himla värst bra heller. Men man mår som man förtjänar :).


Bilder från igår.


 

 


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Tack så mycket! :)

Jag gjorde det hos frissan, det är ju typ omöjligt att få det bra när man färgar håret hemma när det är sådan stor förändring man ska göra.

Först slingade hon och därefter färgade det för att det skulle bli mer jämnt. Jag blev ganska rädd efter slingningen då det var vitt i hårbotten, gult mittemellan och orange i topparna :p Men det blev bra tillslut.



Hoppas allt är bra med dig! Vad duktig du är som slutat röka!

Ha en trevlig helg!

Kram

2010-01-21 @ 20:48:39
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0