Bra vecka

Ja då var denna vecka över snart också, hua mig vad fort det går. Detta år ska jag iaf försöka skaffa mig ett bra jobb så man snart kan skaffa sig något eget boende med min sötnöt som man har hållit ihop med över fyra år :). Sen vill jag verkligen komma in på högskola till hösten vilket är mitt största mål detta år. Fredrik och jag håller även på spar pengar nu tillsammans till att åka utomlands vilket kommer ta tid men vi ska iväg ;).


Umgåtts mycket med pappa och linda denna vecka och vi har haft hur kul som helst. Blivit mycket spel och film, mys. I torsdags bowlade vi och gud vad kul det är alltså även fast man är skit dålig på att bowla hehe. Börjat lite smått också att träna med Melinda denna vecka plus att man har varit rökfri i en månad, så denna vecka har varit toppen faktiskt. Ska snart iväg med Melinda en sväng på affären sedan får vi se om jag ska ta mig en promenad medans solen är uppe :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0