Underbara sol!

Gick upp tidigt i morse för att bege sitt till gymmet men när jag tittade ut genom fönstret så ändrade jag mig snabbt. Fick bli en härlig morgon promenad i solen istället. Måste försöka köpa mig en billig cykel också så man kan börja cykla lite. :)

Igår åkte vi upp till farmor/farfar en sväng och hälsade på. Lämnade även lite kort som jag hade gjort till dom från bal/student. Efter det blev det en film hemma med mamma och fredrik. I helgen blir det lugnt iaf, kanske blir en tripp till gävle imorgon med fredrik mamma/pappa. Ne nu ska jag dricka en kopp kaffe och äta lite frukost.


Måste ju slänga in en bild på min fina gädda jag fick på långfredagen ;) hehe 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0