Länge sen

Oj var ett tag sedan man bloggade nu. Nu är vi iaf inne i april månad, tiden bara rinner iväg tycker jag. Påsken var iaf väldigt bra. Började med lite angling på långfredagen uppe i farmor/farfars stuga, väldigt kul var det när jag fick upp den största gäddan iaf hehe ;). Sedan på lördagen blev det utgång med tjejerna, väldigt trevligt och roligt var det hihi.

Idag gick jag upp i skaplig tid för att hämta mitt jobb schema över sommaren med Linda. Sedan blev det hem till systeryster som fyller 22 år i dag, stort grattis till dig siis <3 .  Sedan hem och tittade på avatar som vi egentligen skulle ha sett igår men fick se den idag istället. Den var faktiskt helt ok. Efter det blev det en kvällspromenad och nu sitter jag här framför dumburken och ska försöka läsa lite om a-kassan tänkte jag innan det blir natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0