Träning

Kom nyss hem från ett Core pass väldigt skönt var det. Känns så bra att man har kommit i gång med träningen nu. Tänkte berätta lite om hur jag gick ner i vikt och vad jag gjorde. Det började med att jag ville verkligen göra en förändring i både kropp óch själ och tillsist började jag först med att promenara korta rundor och sedan utökade jag mina promenader lite längre. Jag gick nästan en timme varje dag även när det var vinter och snö hehe :) Började äta en ordentlig frukost, lunch och middag och försökte sluta med att äta kvällsmackor och tog mig en frukt innan jag skulle lägga mig. Maten för mig vad nästan den största omställningen, för innan kunde jag äta godis under veckorna och jag tröst åt väldigt mycket när jag var mindre. I början var det väldigt jobbigt när inte det visade resultate på en gång och man var nära att ge upp många gånger men jag kämpade och tillsist så sa det bara poff så hade man rasat några kilon vilket kändes som en helt otrolig lycka som inte går att beskriva. Det som jag har märkt nu i dag som kan vara väldigt farligt när man går ner i vikt är att man aldrig blir nöjd man vill gå ner nått kilo mer och man tränar stenhårt bara för mer viktminskning och självklart tränar man för att kanske vill gå ner något kilo men i dag tränar jag mycket också för att må bra i kroppen och dessutom får jag mer energi och orkar göra mer saker därför tycker tycker jag träning är så skönt. men jaja nog om det var lite iaf hur jag började gå ner och röra på mig mer.

Har iaf i dag varit på stan först blev det en sväng med Fredrik och sedan med Kusin Petra hihi :) Mamma,jag och petra pratade även i dag om att kanske hyra relaxen på badhuset och bara mysa en kväll vilket jag tyckte var en kanon ide. :)

Nu ska jag lägga mig snart och läsa min tidning som jag köpte idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0