Sjuk?

Ja då har man varit duktig och försökt sig på matteboken men i dag ville inte Josefines hjärna fungera så då skiter jag i den en stund och städar istället :) Hade en underbar dröm i natt nämligen att jag fick stå i en vacker brudklänning med Fredrik synd att det bara var en dröm =/ men det kanske blir så också, vilket jag hoppas :) Snart varit tillsammans i Fyra år och då kan man ju bara hoppas att det blir många fler år tillsammans hihi. 

Har iaf hittat en mobil nu nämligen en nokia för ett jätte bra pris tycker jag. Men egentligen så hade jag tänkt att jag skulle ha kvar min gamla mobil länge till men nu har den börjat brusa och kommer säkert bli värre så jag måste nog snart köpa en ny men det tar hårt i plånboken. =/  Så utlandet med fredrik får också vänta tills vi båda har bättre ekonomi och fått jobb.

Nu ska koka mig en kopp varm te med honung och hålla tummarna att jag inte börjar bli sjuk. 
  
                      

               

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, ni är så söta tillsammans du och Fredrik. Det är sådana som ni som ger en hopp om framtiden :)

2009-10-04 @ 13:18:15
URL: http://petramariannenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0