Ny vecka, Nya tag.

Har precis kommit hem från en promenad med syster och det var verkligen myspys att träffa henne. Vi både kände nog att vi behövde lite syskon prat :) Så underbart att känna att man har en vid ens sida hela tiden som älskar en precis som man är och förstår och lyssnar på en, idag förstår man vad mamma/pappa mena när man var liten att ni kommer ha sådan stor nytta av varandra när ni blir äldre vilket verkligen var sant. Sandra är min andra halva och utan den fungerar inte jag helt enkelt. Det är hon jag ska ha vid min sida hela mitt liv, älskar dig syster enormt mkt!<3

Var ju till tandläkaren i morse och hade faktis inga hål vilket var skönt. sedan blev det stan med fredrik och som vanligt blir kläd tokiga jossan igång och hittar hur mkt kläder som helst men jag var duktig faktis, köpte mig ett vanligt vitt bas linne som jag behöver och använder mkt men det var det ända hehe :) men men nu är det en ny vecka och nya möjligheter. Till veckan blir det väl matteplugg, träning och ska försöka vara lite duktig att titta runt på lite jobb också.

Ne nu blir det svenska hollywoodfruar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0