Pepparkaks bygge

Gick upp halv åtta i morse och har nyss ätit frukost. Kvällen i går var jätte mysigt, vi invigde nämligen julen lite tidigare i år hehe. Vi bakade pepparkakor, drack glögg och jag provade även en ny sort som jag aldrig har smakat nämligen hjortron glögg, jätte god var den. Vi blev dock inte helt färdiga med pepparkakshuset men vi ska iaf bli klara fram till jul, pappa och Fredrik tyckte också att vi skulle satsa på att bygga en hel by så får se hu detta bygge slutar. :) Tack Linda och pappsi för en jätte mysig kväll igår.  Snart ska jag på matte lektion sedan tar jag och mamma bilen upp till släkten i Ljusdal för övernattning och sedan på lördag ska vi sälja lite saker på loppis.         













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0