Ny vecka

Helgen har varit kanon. Fredag blev det god mat med vin och  idol mys med mamma. Lördagen fick jag umgås med syster, så myspys. Gick på stan och handla julklappar, fikade och sedan hem till syster där hade Daniel lagat lunch som man blev bjuden på sedan blev det mkt prat om allt möjligt. Älskar verkligen min syster, hon är helt otrolig på att förstå en och att verkligen peppa en till tusen. 



Förövrigt var det första advent igår hihi julen börjar närma sig med sakta steg nu. Det som är så mysigt med julen är alla dessa ljus och julpynt som kommer fram. Känns även skönt att vara ute i god tid när det gäller julklappar, har bara en julklapp kvar att köpa, skönt. Jag längtar verkligen till jul nu, att få umgås med min underbara familj en hel dag kan nog inte bli bättre. Till veckan måste jag plugga matte råkade försova mig i morse och jag som tänkte iväg på matte lektionen men men. Har suttit lite med matte nu iaf och senare ska jag ta mig en promenad och kanske blir en solning får se.

Underbart bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0