Tisdag

Helgen spenderades i Ljusdal hos släkten. Såg även filmen "Paranormal activity" lite seg i början men i slutet börja det hända saker och kan säga att det blev inte mkt sömn för min del inte. Ikväll blir det nog titta på 2012 :). Blev dock sjuk i lördags och haft feber men idag känns det mkt bättre så hoppas det håller i sig. Mitt månads kort på gruppträningar har gått ut och tror jag ska vänta ett tag med att köpa ett nytt så nu ska jag börja bli bättre med att promenera varje dag i stället och äta rätt. Tog mig en liten promenad idag och gjorde även några situps. Nu ska jag ta och värma min vettekudde och slappa i soffan en stund sedan ner på stan och inhandla någon julklapp.


Slänger in en bild från balen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0