Fredag


Oj då var det fredag igen, jäklar vad dagarna går fort. Igår struntade jag och mammi i att träna och gick ner på staden och shoppade lite. För mig blev det en klänning från Kappahl som fick följa mig hem sedan bjöd mamma på lunch, mysigt!. Sedan sprang jag i tvättstugan hela dagen, pratade även med Melinda en sväng och det var skönt å höra att hon har det bra i Uppsala. :) Gruppträningarna har varit seg för mig nu, inte nyttjat mitt månadskort alls typ. =/ men nästa vecka måste jag köra innan det går ut.

Kom nyss hem ifrån en promenad och väntar på att älsklingen ska komma från träningen så vi kan gå och handla lite götta :). Sedan hem till pappi och linda för idolmys.

Love yourself, believe in yourself, Find the spirit within, And your dreams will come true!


Kommentarer
Postat av: Mell

mys-jossan!

2009-11-17 @ 10:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0