Nytt år

Ja då var 2010 snart här då. Tänker då inte göra några nyårslöften utan tänker ta det nya året som det kommer. Men ska dock försöka bli bättre med att träna mer och söka mer jobb så lite löften får jag väl ha ändå. J Har ju även slutat rökt så tycker det räcker också =P. Nyårsfirande blir lite annorlunda i år och ska tillbringa den med fredrik som jag bara har gjort en gång förut sen vi blev tillsammans så det ska bli myspys. Vi ska äta middag hos pappa och hans tjej Linda och sedan får vi se vad vi hittar på om vi bara myser och kanske träffar flickorna också senare, blir nog kanon iaf.

 

Lördagen var jätte trevlig iaf. Moa bjöd på kanon god mat och även vin, var jätte kul att få träffa alla och speciellt dom man inte träffar så ofta. Sedan blev de tranan där man dansade och tjoade, super kul kväll med vännerna. :)

 

Idag blev det stan en sväng, köpte ett par jätte sköna leggins sedan bjöd sötnöten på lunch. Nu har jag nyss ätit mat med mammsen sedan såg jag att vi hade fått h.m katalogen så ska beställa lite nya underkläder. Senare i kväll ska jag och mamma mysa och spela lite bingolotto.

 

Gott nytt år på er allihopa!

 

Myspys låt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0